Monday 13 January 2014

SALAM PERKENALAN...SALAM UKHUWWAH PENCETUS UMMAH

Assalamualaikum....salam perkenalan buat semua bloger....
sebenarnya sebelum ini saya sudah ada blog yang telah dicatat pelbagai perkongsian. tapi entah camana jadi terdelete...(almaklum UmmiAdamrifqi ni bukannya pandai IT)...

Jadi memula saya perkenalkan dirilah...saya seorg ibu berkerjaya...(keje biasa biasa je)...blog saya menggunakan nama UmmiAdamrifqi...ini sebenarnya nama satu-satunya nama anak lelaki kesayangan saya.

anak-anak dan suami panggil saya UMMI....jadi saya nak menggunakan panggilan UMMI dalam blog saya...(baru betul-betul rasa macam menulis dairi )...

salam Ukhuwwah fillah bagi sesiapa yg sudi berkenalan...semoga kita boleh berkongsi sesuatu yg BERMANFAAT untuk diri dan orang lain.

saya harap blog saya ini dapat memberi manfaat utk org lain..bukan sekadar catatan kehidupan..tetapi semoga Blog ini menjadi MEDIA DAKWAH ke arah kebaikkan...IN SYA ALLAH..


No comments:

Post a Comment

Christchurch......bumi indah dan damai

Christchurch...... bumi indah dan damai......... kenangan 2 Dis 2018 bumi yang Indah .........Subhanallah..... kami menjejak kaki d...